Login

cfa-elstarongers@xtec.cat
  93 799 46 04

L’altre dia ens va visitar la Lolita Bosch, escriptora catalana autora de molts llibres de temàtiques diverses. Nosaltres ens vam centrar en una de les seves novel·les, M, amb una trama realista i dura, que no deixa indiferent el lector. Els nostres alumnes van gaudir molt de la visita, van expressar les seves inquietuds a l’escriptora i, després, van compartir amb nosaltres les seves opinions. Aquí us en deixem unes quantes:

“Va ser una xerrada molt amena, ja que la Lolita ens va transmetre en clau d’humor com pot ser de dura la vida i, gràcies a l’experiència, com afrontar-la d’una manera diferent”.

“A mi em va impressionar la manera com parlava de les diferents situacions que va viure i com les va solventar”.

“Crec  que és una ocasió única poder parlar amb una escriptora i el més fascinant és veure el gran esforç que requereix ser-ho”.

“Em va agradar la seva manera d’expressar-se, barrejava el diàleg col·loquial amb el formal. Es notava que ha tingut grans vivències, es veia una dona simpàtica amb la que no m’importaria tenir una xerrada”.

“El que més em va sorprendre va ser la naturalitat amb què parlava d’algunes experiències, sobretot de com una mare perdonava l’assassí del seu fill”.

Volem agrair la Lolita la seva visita i la seva naturalitat. Esperem tornar a veure-la ben aviat i escoltar les seves històries apassionants.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter